Thulsa strømmer nå enda rettferdigere

Thulsa_Nina

Bransjen var imponert over Thulsa Doom som var så opptatt av å behandle strømmeselskapene likt at de ga gigantene Spotify og Tidal hver sin eksklusive single, slik at det ikke skulle være Thulsa Doom som bestemte hvilket av disse selskapene som ble den store vinneren av krigen om alle penga en ny Thulsa Doom-låt ville generere.

Den store kampanjen #StrømRettferdig #StrømSomThulsaDoom ble en kjempesuksess på internett med et ensifret antall klikk fordelt på et tosifret antall tjenester som Instagram, Facebook, Twitter, WordPress, Snapchat og Linkedin. Men det viste seg at premisset var bygget på en logisk feilslutning. Ved å gi tjenestene tilgang til hver sin låt bidro nettopp Thulsa Doom til den forskjellsbehandling av tjenestene de ønsket å unngå. Og ikke nok med det, de hadde utelatt tjenester som Google Play, Apple Music, Deezer og Musikkonline fullstendig, noe som var så blodig urettferdig at det var til å gråte av.

Thulsa_eloquent

Bandet har derfor gått i seg selv og tilgjengeliggjort begge singlene Lady Nina og Eloquent Profanity på alle de plattformer og tjenester du kan tenke deg. Plata A keen eye for the obvious kommer 22. september. I mellomtiden får du kose deg med denne best of-spillelista som også inkluderer de to nye singlene.

Se også denne engasjerende bakomfilmen fra produksjonen av plata:

Legg igjen en kommentar

Kvart potte

Hele Duplexkatalogen

Mailliste

* nødvendige felter
Meny