Ferien er over!

Det har vært en deilig ferie, men nå er det over for denne gang. Denne helga er det ut og spille igjen for Bare Egil Band. Jeg spiller på Ad hoc-festivalen i Råde i kveld, på Storm-festivalen i Trondheim i morgen og på Trevarefabrikken i Henningsvær neste onsdag. Kom gjerne med forslag til ting jeg kan skrive låt om til hvert av stedene på Facebook-siden min. I forbindelse med konserten i Trondheim slapp jeg i går en ny akustisk video til Æ39 i serien Tett på Bare Egil Band, med en aldeles nydelig synth-solo. Jeg skal prøve å slippe en ny ny akustisk låt i uka framover. Kom gjerne med ønsker og forslag i kommentarfeltet til videoene. En låt i uka kommer det også som singler fra Bare Egil Spellemannslag et par uker til. Og om kun kort tid kommer det både språkkurs og nye reaksjonsvideoer, så følg Duplex Records på Youtube.

Legg igjen en kommentar

Kommende konserter

18. juli Bare Egil og Aslags enda mer superpopulære barneshow
Minimalakoff, Nordfjordeid Kjøp billett!

22. juli Bare Egil Band
Salt, Oslo Kjøp billett!

23. juli Bare Egil Band
Arnemoen Gård, Ringebu Kjøp billett!

24. juli Bare Egil Band
Kafe Skuret, Trondheim Kjøp billett!

25. juli Bare Egil Band
Lars-Persa gården, Røros Kjøp billett!

27. august Bare Egil Band
Tungenes fyr, Randaberg Kjøp billett!

30. august Bare Egil og Aslags enda mer superpopulære barneshow
Flytårnet, Fornebu Kjøp billett!

? Se fullstendig konsertoversikt

Norsk Barsk Metal

Hele Duplexkatalogen

Mailliste

* nødvendige felter