Flæsk og duppe på fjernsyn

Nå sitter jeg og varmer opp til å framføre Flæsk og duppe på God morgen Norge på TV2. Det blir en herlig liten utfordring å tilpasse denne nokså frie sangen til et mer tidsstyrt TV-skjema, men det tar vi med godt humør.

Ellers var det fryktelig stas på Mono i går. Fullt hus og stormende jubel i to samfulle timer, og den nye låta blei ikke så steingærn, den heller. Så det var moro. Takk til alle som kom. I dag blir det gøy på Tons of rock i Halden med Black Debbath, så sees vi på Vervenfestivalen i Horten på lørdag og Steinkjerfestivalen neste lørdag. Skru på TVen straks, så får dere med dere Flæsk og duppe!

Legg igjen en kommentar

Kommende konserter

18. juli Bare Egil og Aslags enda mer superpopulære barneshow
Minimalakoff, Nordfjordeid Kjøp billett!

22. juli Bare Egil Band
Salt, Oslo Kjøp billett!

23. juli Bare Egil Band
Arnemoen Gård, Ringebu Kjøp billett!

24. juli Bare Egil Band
Kafe Skuret, Trondheim Kjøp billett!

25. juli Bare Egil Band
Lars-Persa gården, Røros Kjøp billett!

27. august Bare Egil Band
Tungenes fyr, Randaberg Kjøp billett!

30. august Bare Egil og Aslags enda mer superpopulære barneshow
Flytårnet, Fornebu Kjøp billett!

? Se fullstendig konsertoversikt

Norsk Barsk Metal

Hele Duplexkatalogen

Mailliste

* nødvendige felter